Busig!

HEJ.
Detta får bli ett snabbt inlägg, eftersom jag inte får vara inne på datorn på mina så kallade "skärmfria dagar". (Tisdagar och Torsdagar.) Jag hoppas att du får det jätte bra under min skärmfria dag så återkommer jag imorgon med en massa blommor och mys!

- Jag passar på att berätta om skolan idag men det blir bara en snabb fakta.
• Brottning på skolgården
• Internationellt prov.
• "Mamma dag". (i betydelse: vara med mamma hela dagen.)
• Handboll klockan sex.
• God middag.
• Sov daggs igen!
Jag ska snart logga ut från denna dator och fixa lite i mitt rum, städa garderoben o.s.v.

Ha det nu super så återkommer jag i morgon!
/Saga.

Kommentarer
Postat av: louiset

sv; jodå det är bra här :P !

2010-03-30 @ 18:10:14
URL: http://louisets.blogg.se/
Postat av: Linn

hej saga jag vill väkligen inte bråka....

2010-03-30 @ 19:00:07
URL: http://lollynonon.blogg.se/
Postat av: NÅGON

var de du som skikade komentarerna då elr........??????

2010-03-31 @ 16:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0