Hej allihop!

HEJ!
Jag har just kommit hem från skolan som i stort sätt var en av de mest kreativa dagarna i veckan, vi har både idrott och slöjd, något jag verkligen uppskattar. Jag gjorde klart min spegel på träslöjden. Den var gjord av furu och har tagit mig lång tid att göra men denna spegel ska jag ge till familjen, speciellt min mamma eftersom det är hennes present i "efter skott".
Jag har också varit med Elly och Julia hela dagen som alltid men det har varit lika kul som förr, vi fick utländsk fisk och ris, sallad och annat, som te.x keso och knäckebröd. Jag åt dessvärre nog allt av maten, den var inte så otroligt god men den gick ner, det gjorde den.
Jag har också några bilder på "dagens jag" som jag nu kallar det.
Oj! Vad glad man kan vara.
De var bättre.
Ha det bara bra!
/Saga.

Kommentarer
Postat av: Linn

söta saga! <3

2010-03-31 @ 15:57:19
URL: http://lollynonon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0