Keso macka.

Eftersom våfflor inte är så mycket till mat fick jag ta mig några två keso mackor med bannan otroligt gott! Jag åt det medans jag såg på antikrundan och sedan bytte jag till tv4 där filmen "Boende" spelades. Jag såg den tills klockan halv elva och sedan läste jag min medeltidsläxa. Visste du att digerdöden som nu kallas för pesten var under 1300-talet? I och för sig visste jag det redan men inte riktigt exakt. Vi ska ha månadsfika idag, det innebär att vi får fika, spela kort, prata, rita o.s.v. Sista timmen, under "klassens timme". Mer får du veta senare!
Ha det bara bra!
/Saga.

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

sv:

Jo den filmen ser man ju fram i mot!

Tack för kommentaren, kom gärna igen!



Rock On!

2010-03-26 @ 08:32:57
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0