Lite för liten Plattång?

Jag tittade runt lite i mammas badrum, jag hittade en av den minsta plattång jag sett. En decimeter max var den. Jag prövade och det gick faktiskt ganska bra, men jag har ju något så otroligt tunt hår också, det kanske gick bättre då. Jag har på mig tröjan jag köpte på Bikbok igår också! Den ser du lite längre ner... Jag fixar mig lite, eftersom jag ska hem till Elly och Julia med vid ett tiden. Vi ska ha det så bra så!
Reklam för mina fina naglar.
Topp - sitze S - 120 kr
Hårtorken, "max en decimeter" men bra.
HA det super så återkommer jag snart!
/Saga.

Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Svar: macka och juice! Jag skulle vilja göra smoothies men har inte sån där apparat:( Allt bra idag?:)

2010-03-28 @ 11:16:50
URL: http://elviraes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0