NY DUSCHAD + STÄDNING.

HEJ.
Jag duschade nyss, det var på tiden. Det kliade i hårbottnen och det såg så äckligt ut. Jag har också städat i Lizzy's bur och i mitt eget. Molly följer efter mig vart jag än går och nu sitter hon bredvid mig, tittar och förföljer mina rörelser över tangentbordet. Mamma har åkt till någon keramik kurs och pappa jobbar, Rasmus har sovit hos en kompis, Bian och kommer hem vid tio. Hans mopedlektioner börjar vid ett. Lycka till? Första gången provkörning. Jag ska iallafall inte göra så mycket, fortsätta med min stickning och i stort sätt bara mysa hemma. Jag gjorde en underbar Juice drink till frukost. Vill du veta receptet?, då får du läsa lite till, det kommer lite längre ner i texten. Jag kanske ska åka och bada i ett badhus men är inte riktigt säker. Imorgon ska jag se på bio, Alice i Underlandet i 3D. Med Julia och Elly. Men tyvärr kan inte Elin vara med eftersom hon är på basketläger.
Vi ska vara hos Julia innan bion och sova över hos mig efter. Det ska verkligen bli skoj!

RECEPT PÅ JUICE DRINK:
recept för ett glas, ca en decimeter i glaset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0