En snabb skiss, - vad har du missat under min dag?

Hej!
Idag bakade jag som vanligt, jag måste nog snart starta ett cafeé för att få bort alla dessa kakor och bullar jag bakar! Men goda är de, jag åt tre stycken till filmen "Vampire Diaries", som visas på tv6play. Jag såg denna film tillsammans med Rasmus, min bror, som är super för skyld nu under påsklovet, stackars honom, han som hade pratat så mycket om att "Natt Gibba", men nu får han vara hemma och skärpa sig lite inför skolan. Det blev en liten på rusning men jag tog det susens. En timme innan kom mamma fort intill mitt rum där jag och Rasmus låg och jäste. "Du har handbolls träning idag!" Hörde jag mamma ropa från dörren, men bara det fick mig att skynda mig allt som jag hade. Med kläderna på och boll i ena handen åkte jag iväg, halv sovande och ingen mat i magen, men det gick lika bra för det. Klockan halv åtta var träningen klar och i hallen stod pappa för sig själv och väntade, han tog hand om min tränings väska och frågade hur det hade gått. Ja, jag hade gjort framsteg som alla andra träningar men jag måste medge att jag blev lite trött efter dessa sockerlager.
God natt!
/Saga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0