Glasögon blir av klockan tio!

Godmorgon!
Idag, klockan tio, ska jag iväg och hämta mina glasögon. De är sådana pilotglasögon och de är ganska fina, men nu är det så, om man har fel på synen måste man ju gå och bära runt på ett par. Jag är närsynt och ser knappt svarta tavlan i skolan från min plats, jag har ganska mycket fel på mina ögon. Jag ska pröva linser idag också men själva känslan av att ha något i ögat äcklar mig så jag tror att det inte blir något av även om jag blir tvingad för när jag spelar handboll kan jag inte springa runt med glasögon, då är linser ett måste!
Just nu är jag påklädd och färdig, väntar bara på att mamma ska vakna och sedan ska jag äta frukost.
Ha det så bra!
/Saga.

Kommentarer
Postat av: Llou Wilde

Sv: Haha, tack så mycket! :)



Och jag skulle aldrig våga ha linser heller, det känns väldigt läskigt!

2010-04-07 @ 09:32:35
URL: http://intothewilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0