Grönt?

Hemma hos mina farföräldrar hade de gröna kranar, handdukar och trasor i deras lyxiga gästrum som vi fick äran att sova och bo i, men mest sov i det gigantiska gästrummet som egentligen var ett kontor. Vi varken åt eller gick på toa där även om det fanns möjlighet, istället valde vi att vara med farföräldrarna, Camilla, Lars och Kerstin och vara för en gångs skull lite sociala, som min familj, minst sagt min far har ganska mycket problem med, han kan aldrig lära känna nya vänner men nu var det ju pappas syster och föräldrar så då blev det fart i hans prat.
God morgon!
/Saga.

Kommentarer
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Grönt är skönt!



Tack så mycket! Det värmer :) Om du inte redan följer med bloglovin' rekommenderar jag dig att börja göra det, så att du inte missar några nya bilder :)



Hoppas du har det fint!

2010-04-06 @ 09:47:24
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0