Hannah åker hem men jag sitter kvar.

Hej!
Jag har suttit här i ungefär en halv timme efter Hannah åkt hem. Jag har lite mer bilder på mig och mina glasögon som du kan ta del av lite senare i inlägget. Jag ska äta snart, det blir kyckling och någonting till, men det blir i alla fall, någonting gott som alltid när min mamma lagar mat, min pappa är också otroligt duktig på just den punkten också men idag blev det mamma som tillagade maten. Pappa kom genom svettig igenom dörren, han cyklar nämligen till jobbet, och tog genast insiativet och sa: "Vilka fräcka brillor!". Han blev förvånad när jag sa att jag inte kunde få i min några linser (själv har han haft linser i 10-20 år.) Jag hoppades på en mer glad presentation av hans jobbdag men han pratade genast om mig och mina ögon.
"Numera kommer du bara att se mig i glasögon."
Ha en bra kväll!
/Saga.

Kommentarer
Postat av: Karin.

Du är jätte bra på att fota, skriva texter och berättelser,

skriva recept men det bästa är ju att du passa otroligt bra

i glasögon! Jätte "fräcka" som din pappa säger.



Kramisar Karin!

2010-04-07 @ 19:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0