Hannah!

Jag sitter med mina pilot formade glasögon tillsammans med Hannah. Vi hämtade upp henne vid ett hemma hos henne, där efter har vi ätit pannkakor och ritat, i ungefär tre timmar (det tog ungefär två timmar att laga våra special choklad pannkakor.) Men de var super goda! Dessvärre var de väldigt mättande så vi kunde inte få i oss mer än två stycken, men goda var de! Jag rekommenderar att laga pannkakan noga, så som de inte blir varken brända eller mjuka, de måste bli perfekta. Att hälla choklad bitar i var toppen! Det blev en god smakupplevelse när vi hällde i vaniljsocker.
Glasögon på.
Hannahs ritstund.

Ha det super!
/Saga.

Kommentarer
Postat av: saga

Hej Saga!Jag tycker du ser ball ut i dina nya glasögon. Vi hoppas du får kul hos Dina och får möjlighet att prova pizza- ugnen. Vi hörs.

Bodil.

2010-04-08 @ 21:43:20
URL: http://nogonting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0