Hej och Godmorgon.

Jag har egentligen ingen tid att sitta framför datorn men just nu gör jag bara det för det är mer än fyra timmar kvar tills jag ska hem till Dina, som vanligt är vi alltid hemma hos henne. Dinas hem är byggd som åttio tal och har möbler som sjuttio tal, ett himla härligt hus har hon. Man kan gå ut på taket och där har de en pizza ugn och en grill. Detta tak utredning gjorde de klart förra sommarn och jag har dessvärre inte hunnit pröva deras gigantiska pizza ugn. Det verkar inte bli något underbart sommar väder idag, men vem vet? Molnen kanske bryts upp till slut?
Dagens jag med glasögon och icke glasögon.
Godmorgon och så önskar jag dig en fortsatt trevlig dag!
/Saga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fynda

2010-04-08 @ 13:40:17
Postat av: Llou Wilde

Snygga glasögon! :)

2010-04-08 @ 15:17:47
URL: http://intothewilde.blogg.se/
Postat av: Maria

Sjukt snygga glasögon, fina kusin!!

2010-04-08 @ 17:54:57
URL: http://enhildamaria.blogg.se/
Postat av: Zacccce!

fina :*

2010-05-02 @ 15:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0