Joggingtur!

En härlig, uppfriskande joggingtur kan inte bli bättre i Skånes platta skogar. Jag och farfar gav oss ut i duggregnet och sprang runt sju kilometer i skogen. Hur skönt som helst och dessutom fick jag bort lite underhuds fett och kan glädja mig åt middagen ikväll, äntligen!

Jag har precis duschat och sitter med farmors stora katt, eller som Kerstin kallar det, kissikatt-tröja och ett par strumpor med små apor på och rosa strumpbyxor, otroligt snyggt? Men just nu har jag inte tid att bry mig, jag är just nu i lera och böngårdar och har inget imot att springa naken. Tittar på guld Feber med Erik och Mackan, se den!

Glad påsk!
/Saga.


Kommentarer
Postat av: Elin Toreborg [foto]

Hej! Svara gärna på dagens fråga, säger du att du ska fram på stan eller fram till stan? :)

2010-04-04 @ 17:07:18
URL: http://elintoreborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Saga

Verkligen en trevlig runda, men hur blev du av med underhudsfettet?

Ha en skön påsklovsvecka!

/farfar

ps. kul att läsa din blogg.

2010-04-06 @ 10:10:00
Postat av: A

det är härligt att jogga (Y)

2010-04-06 @ 10:23:41
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0