Ta en titt in i min garderob.

Jag har städat i två och en halv timme nu och är ännu inte klar! Jag har både städat garderoben och båda mina rum. Jag visar dig en runda i min, nu, ganska städade garderob. Jag ska nog äta någon slags pasta som mamma ska laga till. Klockan är tolv, jag har slösat bort hela dagen på städning, men inte riktigt hela, jag tänkte kanske ringa Hannah det var länge sedan vi träffades, det är synd.
Klädgaljor prydda med kläder och annat.


Smått och gott i garderoben bredvid:

Hela garderoben, blev det någon ordning egentligen?

Ha en underbar lunch så återkommer jag snart!
/Saga.

Kommentarer
Postat av: MIELY CYRUS1 på gSm.....

Hejsan hoppsan!Jag tycker du har en förträfflig garderob!Och kolla så fin den blev!Jag tror att jag också ska gå och städa...Men kanske inte så länge..?



Aja ha det GÖTT!Så ses vi kanske på gSm....näe kanske inte men aja hej då!

PS:Snygg garderob!

2010-06-04 @ 18:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0