BRODENS FÖDELSEDAG.

GOD MORGON!
Idag vaknade jag vid 6 tiden och gick ut med Molly. Gratta min bror, Rasmus? Han fyller 15 år idag! Han önskar sig en god frukost och en god middag + moped körkort och såklart en fin moped. Nu skriver jag ett kort till honom i många färger, det är kul när någon fyller år. Det blir en sådan speciell känsla i kroppen och att se någon uppskatta de saker man gett är också en härlig känsla. Vad tycker du är viktigt, roligt, kul eller spännande med din födelsedag? Jag tycker nog mest om presenterna, ljusen men inte all uppmärksamhet, då måste man vara så glad hela tiden och lådsas tycka om en stickad tröja. Jag måste tillägga att jag fyller år den 27 April.
Jag önskar er en fortsatt trevlig Lördag.
Saga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0