FÖRLÅT.

HEJ!
Förlåt att jag inte har skrivit på länge. men jag har tröttnat på datorn, nu för tiden skriver jag nästan bara, jag blir bara mer och mer osocial. Jag säger tack till er som läser men det ni läser nu blir nog det sista inlägget i denna blogg och andra. Jag hoppas er ett bra liv, och ni 100 personer som följde min blogg får nu ett eget liv att ta hand om. Jag tror att jag kommer skriva lite då och då, punkt vis men det är dock sällsynt, jag har nämligen tröttnat totalt. Jag kanske kommer skriva lite då och då när jag har något intressant eller bara något som är helt ointressant.

VARMA KRAMAR. Saga.

Kommentarer
Postat av: Karin.

hej. Jag kommer att starta ett nytt liv, det lovar jag! ;)

Men jag är så himla sugen på att läsa dina texter/berättelser

som du skriver. kan inte du puplicera en? det skulle vara såå

KUL att läsa dom! :)

Hoppas att du följer mitt råd.



puss Karin.

2010-02-11 @ 09:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0