FREDAG.

Varmt välkommen till härliga Fredagen!
Jag har själv jobbat och längtat efter fredagen, och nu är den här! Men varför är Fredagen så härlig? är den bara en snabb transport till helgen?, eller bara mycket mys och lite jobb? Vad tycker ni är så kul eller tråkigt med Fredagen? Jag gillar mest när jag kryper ner i sängen, tittar på TV och äter choklad (Jag har dock godis-förbud och får unna mig själv att äta 70% choklad.) Jag älskar maten också! Pappa lagar mat då, han lagar mest klyftade potatis bitar och god fisk men man tröttnar aldrig på det. Nu tänkte jag på världens godaste pannkakor.. Vi åt pannkakor i skolan idag och de kan icke vara dessa goda pannkakor. Min kompis mamma gör några så otroligt goda pannkakor, så som alla barn älskar! Du skulle hålla med mig om du hade smakat de. Min skola är dessvärre känd för god mat men har ändrats eftersom vår "köks chef" är sjuk och kommer vara det längre fram, jag tror att det var ett år till! Men vi får hålla ut med alla dessa E-medel och konserveringsmedel så länge.
Ha en riktigt trevlig kväll med alla du älskar.
Saga.

Kommentarer
Postat av: stella

skolmat är väl typ aldrig god... xD

hoppas du får en trevlig kväll < 3

2010-02-26 @ 17:53:59
URL: http://stellia.blogg.se/
Postat av: XjessicaX

ååå! våran mat suger...:(

2010-02-26 @ 17:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0