GODNATT SÖMN.

GOD NATT.
jag har tittat på "how i met your mother" och "2 1/2 man" på tv6. De var bra, eller roliga, de är ju trots allt humor serier. Mormor ska åka hem imorgon, tidigt på morgonen, därefter ska Hannah komma hem till mig. Vi kanske ska baka och göra lite mer kreativa saker än vad jag och Elin gjorde, det kändes dåligt att vi slösade bort nästan hela dagen framför datorn, men jag gick ju faktiskt ut med Molly tre gånger. Jag ska gå och lägga mig nu. Ganska tidigt, men jag orkar inte vara uppe, vad ska jag göra?, vara med Rasmus kompisar? Nej, glöm det, han får bara utbrott på mig. Jag har skrivit lite också på min såkallade bok som heter "Skymten av skuggan".

GODNATT. Saga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0