TA HAND OM ERA EGNA LIV.

HEJ igen.
Idag var jag på skolbio. Vi såg "Vatten Hästen". Det var ganska kul, men vi fick sluta 20-30 minuter senare än vanligt, men det var okej. Marcus, Henrik, Olle, Carl och Vidar är väldigt taskiga och är lång ifrån gentleman. På bio:n tittade dom bak bara för att titta om jag gjorde något litet fel och tyvärr tuggade jag tuggummi och dom rappoterade det deräckt till min fröken, Helena. Hon blev genast arg och ringde hem till mina föräldrar som i sin ordning blev arga. (Det är väldigt strängt på min skola.) Att dom inte kan ta hand om sina egna liv? Jag har svårt för sådana människor, sådana som gör allt för att någon annan ska lida. Jag är sur, eller mest trött. Molly, min kompis hund som jag har i en vecka, verkar hata mig eftersom jag tog hennes ben för två dagar sedan, killarna hatar mig och fröknarna har något imot mig. ;)

Kommentera något, snälla. Saga.

Kommentarer
Postat av: Maria

Taskiga killar! Jag tror inte någon hatar dig även om det känns så ibland. Jag tycker om dig :)

2010-02-25 @ 19:31:55
URL: http://enhildamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0