ELIN IGEN.

HEJSAN.
idag föjlde jag med Elin hem, hon bor i samma hus som Sofie ( elins lill kusin ) och hennes mormor och morfar. Inklusive Hundar och katter. Fult hus! Jag och Elin har sätt på "Diesney Channel". nu lyssnar jag på "Smiley faces av Gnarls Barkley" den är hyfsat bra. ;-D jag gillar Gnarls Barkley, Michael Jackson lite och några till. Dom är väldigt bra. Själv lyssnar jag mest på blandat. Elin ska på gitarr. Hon spelar bra och har spelat i ca 2 år tror jag. Jag ska nog äta hemma hos henne, det ska bli fisk med potatis och äggsås. det ska nog bli "hyfsat" gott.
VARMA KRAMAR. saga

Kommentarer
Postat av: elin

Har jag fult hus?? :))

2010-01-28 @ 20:51:59
Postat av: SAGA

Ja. ^^

2010-02-20 @ 18:59:12
URL: http://nogonting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0