FASTER CAMILLA.

Nu, eller nyss var jag hos min faster som fyllde 41 år, grattis!
Jag träffade hennes man Lars och hennes underbart söta lilla
dotter Kerstin (Kära Stina,) hon är bara 1 år men fyller 2 år i
September! Vi åt på en grekisk resturang och då åt jag, eftersom
jag är "semi vegitarian" så åt jag kikärts bullar med skurna potatis
bitar och tsatsiki. det var jätte gott, efter en stunds pratande på resturangen
gick vi upp igen till deras lägenhet och åt lite frukt och choklad bitar. :-D
Nu är jag hemma efter ca en halvtimmes, 30 minuters, bilkörning hem
så är jag äntligen hemma.

Ha det bara bra. saga

Kommentarer
Postat av: JennyBandera

Säg grattis från mig :D

2010-01-02 @ 23:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0