AMERICAN CHOCOLATE PANCAKES.

HEJ.
Jag åt nyss en av världens godaste pannkakor, men kanske de mest onyttiga också. Jag fick nämligen igår ett stort, stort paket från USA, mamma har en kompis som bor där och hon skickar stora paket vid varje högtid. Hon hade tänkt att den skulle komma fram vid julafton men jag vet inte riktigt om hon lyckades. Där fick vi bland annat fint omslagna pannkaks pulver i paket som man skulle röra ut med vatten och sedan hälla ut det på järnet. Jag fick dessa under när jag kom hem och kunde verkligen inte sitta stilla efter. De var så goda med äkta Americanska choklad bitar i, sådana som är runda nertill och raka upptill, eller det är kanske bara en inbillning. Jag tog bit efter bit och tuggade ner de i min
överväldiga mage som bara ropade efter mer! Men jag stoppade mig efter hundrafemtio stycken och lyckades ändå sätta mig i stolen igen. Efter en stunds smältande kom jag fram till att jag inte ville städa utan skriva i denna inläggsliknande sak. Jag fick också en gosig filt som är rosa och har grönt text som förestället mitt namn.
HA EN FORTSATT BRA HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0