BADHUSET.

HEJ.
Nu har vi kommit hem, båda trötta efter en lång dag i det lilla badhuset i Gustavsberg. Jag rekommenderar inte detta badhus om du vill ha lugn och ro. Det är mest småbarn och medel folk där. Men några få ungdomar lyckades vi syna fram. Vi åt en varsin Ciabatta, en macka med brieost, salami och sallad. En väldigt god variant! Vi tog med oss några få brownies också, de var mycket godare när de hade svalnat ordentligt.
----------------------------------------------------------
Elly ska sova över hos mig, en natt till. Det ska bli super kul! Vi ska få sushi till kvällsmat, 4 bitar var. Nu ska vi kanske spela "The sims 3". Jag vet inte riktigt, Elly är, som vanligt helt upphetsad över kameran och jag sitter och skriver, tänker och tittar på Elly's häpnads väckande bilder.
Den här bilden är en av många bilder som Elly har fotat:
/Saga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0