Syn, BikBok och Handboll.

HEJ.
Idag blev jag skjutsad av mamma från skolan och åkte in till en synoptiker och kollade synen återigen. Jag fick inte in några linser i mina omöjliga ögon. Jag fick syn på några otroligt snygga glasögon och väntar nu på att de ska tillverka en storlek mindre. Jag gick sedan till BikBok och tittade, jag såg deras nyinkomna skin jacka och köpte den direkt! 499 kr det var den värt. Efter en stunds tittade gick jag till ett eco-kaffé och köpte en liten skål med pastasallad med räkor och annat gott. Jag fick sedan brotom till handbollen som började om en halvtimme. Jag små sprang in till idrottshallen och bytte om i ett ensamt omklädningsrum, de andra hade nämligen redan börjat värma upp. Jag bytte snabbt om och kom med i det rullande tåget med flygande bollar och svängda armar. Det gick riktigt bra på träningen!
Jacka - 499 kr - BikBok - size XS-S

Pilotglasögon - 2853 kr - Syn-Optik

Rekommenderad mat! - 39 kr.

Rasmus - Bror.

Saga - Jag - Efter träning.

HA DET BRA!

/Saga.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Gud,jag diggar glasögonen HÅRT! C:

2010-03-17 @ 19:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0