Tyck till om Choklad.

GOD KVÄLL.
Jag ska nämligen frossa mig med den underbara chokladen, Toblerone. En av mina smaskiga favoriter faktiskt! Men vad gör choklad så gott egentligen? Är det bara den stora mängd socker man är ute efter? Eller den sprödiga kakao bönans inre? Men choklad är egentligen så mycket mer än choklad. Det är väl både kaffe, kakao, obooy och en massa mer skit. Vad är egentligen gott med choklad? Vad gör att en människa hellre sätter sig med en skål choklad istället för en morot? Är det bara själva smaken? Nej, tänk efter morot smakar faktiskt bättre än choklad, egentligen. Men vad gör denna bit choklad så suktande? Bara för den är den mjuk, saftig och söt? Tyck till om vad du tycker och säg på köpet vilken sort choklad du gillar!
MUMS! Eller vad tycker du?
/Saga.

Kommentarer
Postat av: Amanda

OJ det var svårt!

mmmm..... Typ, marabuo. (stavning?)

PUSSSSZAR. :DD

2010-03-19 @ 19:31:02
Postat av: Karin.

Jaaa, jag har undrat det också!

Vad är så gott med choklad?

mmhh... Det får du nog fråga på länge! :P



edit: Jag tycker nog om TOBLERONE jag med!!!

Kramiss Karin.

2010-03-19 @ 19:32:50
Postat av: Anonym

Åhh, så gott.

Men jag har tyvärr godisförbud hela 2010, så får inte äta.

Men på Påskafton får jag äta :D

2010-03-19 @ 19:47:40
Postat av: linn

hej

toblerone orgenalet såklart!

:)

2010-03-19 @ 21:28:14
URL: http://lollynonon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0