EN RUNDA MED MOLLY.

HEJ.
Att en vanlig runda ut i vårens nya snö kan vara så vacker? Jag bevisar med några bilder att min lilla by kan vara som vackrast på vintern, självklart har jag några få bilder på mig och Molly också. Jag lyckades hitta ett litet fotavtryck, bara ett och var bara tvungen att ta foto.

Detta var en vanlig runda med lilla Molly, jag fick en
perfekt bild på henne här över eller hur?
Ser du mig bredvid? Där är jag efter en vanlig runda med
Molly, igenom svettig och kall, dessutom glömde jag vantarna
så de är istappar nu.
HA EN RIKTIGT TREVLIG KVÄLL. Saga.

Kommentarer
Postat av: ENGL4V4KT :<

finfina bilder du har tagit :>

Ska copiera dom :< Mohahahahaha! :<

2010-03-03 @ 08:35:33
Postat av: Saga

Då blir jag ledsen. >.<

2010-03-03 @ 08:36:10
URL: http://nogonting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0