Farväl mina vinterdagar och välkommen sommaren!

Jag tänkte publicera mina underbara vinter- och sommar dagar nu, för snart är det ju faktiskt vår och sedan efter det blir det sommar! Jag var i Skåne på sommaren, där hela min släckt bor, jag var där också på Julen.
VINTER:
---> Häliga vinterdagar där hemma <---
---> Hemma <---
---> I Avoriaz förra året <---
---> Solen kikar fram, även på vintern <---
Jag publicerar inte så många bilder eftersom man inte riktigt längtar efter det här, eller hur? Om du vill se mer är det bara att titta ut igenom fönstret och skåda detta vinterland.
SOMMAR:
---> Mest bara en härlig bild den togs 2008 utomlands <---

---> I Frankrike, där blommar det redan nu. <---


---> Blommor och blad! Detta kort togs i Skåne. <---

Är inte längtan det viktigaste som finns?
Ha det nu super bra!
/Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0