FORUM NACKA.

HEJ!
Om du såg två flickor, en lång och en ganska kort. En med svart och en med mörkbrunt. Så såg du mig och Hannah. Vi kom nämligen på att vi skulle åka till Forum vid fyra. Det tog ganska lång tid eftersom jag bor ganska långt ifrån Forum Nacka eller Nacka Forum, säg hur du vill. Jag köpte en tröja, en orange. Du kommer se den på några bilder sedan. Jag bjöd Hannah på en Naked Juice Bar drink, hon tog "Strawberry dreams" och jag "Mango Mania" det var väldigt gott och faktiskt väldigt uppfriskande! Det kostade bara 72 kr för två små, de rekommenderas av mig! Gå dit, köp en smoothie och varför inte titta i några fina affärer och sedan ta en godis bit på JamJam?

Och varför inte sätta på ett skärp? :P

Tröjan - Ginatricot - 149 kr - sitze L.

Skärpet - mormors gamla - 0 kr - För alla.

/Saga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0