FRÅGOR?

HEJ!
Jag har fått dessa frågor på min mejladress och svarar här:



Dagens fråga nr 1.
Är du någon slags under kvinna?
Svar.
Jag kan inte säga att jag är någon slags "under kvinna" men jag
är ett "under barn" eftersom jag är denna unika person.
Dagens fråga nr 2.
Hur många unika personer tittar in på din blogg igenom snitt?
Svar.
Faktiskt runt sjuttio till hundra. Ibland mindre men igenom snitt
kan det nog bli femtio ungefär.
Dagens fråga nr 3.
Kan inte du skriva lite mer om dig?, jag är ganska ny och din
"presentation" syns inte längre eftersom det var en av dina nyaste
inlägg i den här bloggen misstänker jag. ;)
Svar.
Vad kul att du intresserar dig. Jag kan väl göra något litet inlägg
till dig och alla andra som undrar. Jag ska dock inte göra det så
långt eftersom det finns en risk att det uttråkar dig som resten av
min blogg gör.

Tack för frågorna, jag har ca 15 frågor kvar men dessa frågor får vänta tills vidare.
/Saga.

Kommentarer
Postat av: Sara/ Pressure.

Hej. xP



Meh. D:

Saga, du tvingade mig. -.-

Hej.

Igen?

Snygg blogg.

Eller ja, ofc.

Ska du fixa mer på den? 8)

2010-03-01 @ 08:15:10
Postat av: Saga

Tvingade människa. >:D

TAACK.

<3

2010-03-01 @ 08:17:54
URL: http://nogonting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0