GLASÖGON.

HEJ.
Idag åkte jag in till ett litet ställe och tittade min syn. Jag var så fruktansvärt närsynt att jag knappt såg tredje raden på testet. Jag fick kontaktlinser och glasögon med mig hem, jag har inte fått ett förstarkat glas till glasögonen än, jag ska få de på Lördag eller Tisdag. Men nu ska jag bara testa och se hur de ser ut på mig. Jag lägger ut bilder senare, just nu har mamma de och hon är på möte. Jag har precis varit på handboll. Allt var kul förutom denna springrunda jag var tvungen att springa mellan sträckan, Busshållsplatsen till Gympasalen, var redan genomsvettig när jag öppnade den tunga dörren in i den ofräscha gympasalen. Några andra barn hade handboll före mig och jag var ensam i omklädningsrummet eftersom jag kom halv istället för hel, något jag helt glömde bort när jag sprang.
/Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0