GODMORGON SVERIGE.

God morgon Sverige och resten av världen.
Jag har just spelat några handbolls matcher som jag gjorde igår. Vi har inte vunnit något, ingen match alls. Men vi spelade bra och faktum är att vi bara låg under med några få mål. Jag har inte varit så aktiv de sista två dagarna eftersom jag inte har haft någon tid alls. Efter Hasseludden var jag utmattad och somnade direkt när jag kom hem, vid tio tiden. Igår vaknade jag halv sju och hade ingen tid i världen att sätta mig vid datorn och berätta om vart jag skulle, jag berättade om Hasseludden igår och precis när jag var klar med texten skulle jag göra en sallad till middag. Den blev riktigt lyckad!
------------------------------------------------------------------------
Klockan ett ska jag till ett fik och ficka med Pella, mina föräldrar känner hennes så de följer också med. Hugo ska också komma, men bara en liten stund eftersom han ska spela handboll vid halv ett - två. Han spelar också i skuru IK, ett väldigt bra lag spelar han i, jag har för mig att han är målvakt. Jag fick iallafall utvisning idag, jag slängde ner en tjej flera gånger på marken eftersom hon försökte göra mål. Jag spelar mest vänster 9:a och är nr 23.
/Saga

Kommentarer
Postat av: Karin.

Gillar din kudde, den med häftstift på. :P

2010-03-07 @ 10:44:19
Postat av: Saga

Tack. (:

2010-03-07 @ 14:07:51
URL: http://nogonting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0