GOTT FRAMFÖR MIG.

HEJ.
Jag har en otroligt god middag framför mig. Både färgsprakande fiskarna i olika formerna med ris som förmodligen kallas för "Sushi" och vidbrända potatisklyftor med rökt kalkon på sidan bredvid, ska jag få i mig ikväll. Något jag uppskattar efter Rasmus- och mina hemma lagade pannkakor som jag åt nyss, de blev gyllen-gula och igenom stekta, och med lite sylt och glass kan det ju inte bli godare lunch? Jag har bara suttit i den gröna, stora puffen den sista tiden på dagen, jag ska resa mig snart och hitta på något, kanske spela kort framför brasan.
Denna otroligt goda middagen. En liknande åt jag för någon vecka sedan och lyckades ta en bild på dessa delikatesser. Ser lika gott ut utan potatis och kalkon men jag kan intyga att dessa sushi bitar inte är lika färska, de är nämligen köpta på ICA, i sådana plastkartonger.
/Saga.

Kommentarer
Postat av: ELLY.

Ser GOTT ut :)

2010-03-07 @ 15:03:17
Postat av: Saga

mm... Riktigt gott, Elly! (:

2010-03-07 @ 17:17:21
URL: http://nogonting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0