Handbolls dag.

Jag vaknade klockan sex hemma hos Dina, klädde på mig och städade faktiskt upp Dinas rum. Hon vaknade klockan åtta och blev såklart väldigt överraskad över sin ordning i rummet. Någon timme senare när Dina hade fixat klart sig gick vi nerför trappan och gick på hennes mamma, Lia. Vi satte oss på golvet och började helt plötsligt prata om filmer, alla slags filmer. Efter en stund tog vi fram flingor, mjölk, juice och mackor och åt till god aptit. När klockan var kvart i elva. Kom pappa, morgon trött och dan och körde mig till Ica Maxi och därifrån fick jag skjuts med Thomas (handbolls tränare) och Ester P (lagspelare).
Första match, vann: 8-16
Andra match, vann: 0-12
Tredje match, förlorade: 10-8
-----------------
HA DET BARA BRA.
/Saga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0