HANDBOLLS HELG.

GOD EFTERMIDDAG!
Idag har jag spelat handboll ända sedan klockan nio på morgonen till klockan tre på eftermiddagen. Jag började med att träna i tre timmar. Då tränade vi mest skott och blockning. Efter detta pass gick jag och mamma till Nacka Forum och när jag satt med denna godaste maträtt framför mig, pasta med sås och räkor, ringer telefonen. Laget behövde en till spelare och min tränare undrade om jag kunde hoppa in. Jag kunde och sa förstås att jag skulle komma. När min mage var full mötte jag Kajsa, Ester och Vilma i Nacka Forum och vår tränare Rickard. Vi var framme i sporthallen klockan tio över tolv och vi skulle samlas om ungefär tio minuter. Matchen gick bra bortsätt att jag inte riktigt lyckades få in bollen i målet. Matchen slutade tretton-fyra till oss. Vi har alltid vunnit över de tidigare så varför skulle vi inte vinna idag? Det blev en bra start tills imorgon. För imorgon klockan åtta på morgonen ska jag spela två-tre matcher. Önska mig lycka till?
HA DET NU JÄTTE BRA!
/Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0