JULIA OCH ELLY.

HEJ.
Igår var jag hemma hos Elly med Julia. Det var jätte kul. Vi bakade, tittade på Gost Wisper och fick med en massa glädje. Vi bakade choklad muffins med vaniljkräm, men krämen blev inte så lyckad. Det blev mer äggröra. Muffinsarna var gudomliga! Lagom små, perfekt gjorda och bara helt underbara. När det började bli mörkt ute satte vi på TV:n igen. Vi såg på "Room Raiders" i en halv timme. Sedan kom Julias pappa och vi kramade om Elly och sa hejdå. Jag och Julia gick ut till korsningen utanför Ellys hus och där kom hennes pappa stora, svarta bil. De skjutsade hem mig. När jag kom hem serverades det kyckling på bordet och jag tog tacksamt imot det. Efter en stund blev jag trött och satte på TV:n igen. Där var det några program jag inte alls var intresserad av och somnade direkt.
-------------------------------------------------------------------
Jag har tyvärr inga bilder eftersom jag inte hade min mobil med mig, men jag kan kanske lägg ut några senare..
HA DET BRA.
/Saga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0