McDonalds FULLA MUNNAR.

HEJ MITTPÅDAGEN.
Jag har precis spelat två handbolls matcher och de slutade 12-6 till oss och 18-1 till oss. Vi vann alla matcher och jag var faktiskt en del av dessa mål. Pappa tittade tålmodigt på båda matcherna och skrek och gapade när jag gjorde mål. Jag fick 100 kr för dessa mål, något jag kan tjäna på resten av livet. Jag fick med mig McDonald's hem. Något jag aldrig brukar äta, men någon gång om året går bra. Jag fick ett 9-pack kicken nuggets och en smothie på köpet, en med jordgubbe smak, väldigt god men nästan alldeles för söt. Jag ska, klockan två till en liten godisaffär och sälja för de som spelar handboll i den hallen. Jag ska träffa Lydia där och vi ska sälja godis och annat tillsammans. Sedan ska vi gå till ett centrum, säger icke vad den heter av personliga själ, och se några artister uppträda på scen.

Mums? Vad tycker du?

/Saga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0