MELODIFESTIVALEN.

GOD KVÄLL.
Det verkar som denna svenne tävling har tagit över både unga och äldre människor i detta Sverige. Alla verkar se detta program, men ställ dig frågan, förtjänar verkligen melodifestivalen så mycket uppmärksamhet som den nu har? Jag menar, vad är så kul med detta? Se hur andra glädjer sig åt den lilla sång fågeln och hur de åker ut ur Eurovision song contest. Jag tänker iallafall se detta, egentligen är det mer ett måste att se än viljan. Jag skäms när de nya programledarna gör bort sig och tror att de är roliga. Men mysigt, det är de, det kan jag inte neka. Att sitta ihop kuren med mamma och pappa och se på TV med popcorn och choklad. Vad är egentligen viktigast?
Nöje eller närhet?

Ska du se denna schlager?
/Saga.

Kommentarer
Postat av: Carina

Kommer inte ihåg sist jag såg programmet. xD

2010-03-13 @ 18:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0