Min dag.

HEJ.

Handboll, kallt och tyst morgon är vad som står på schemat idag! Min tysta morgon innebar att smyga så smidigt som möjligt in till mitt rum eftersom min kusin sover där. Jag har dessutom otroligt svårt att bestämma mig vilka kläder jag ska ha så det tog väl runt en halv timme att klä på mig, i kväll ska jag lägga fram mina kläder på sängen. Det har varit super kallt ute! Jag som gick med håliga jeans och T-shirt.

Min handboll blir tillsammans med 97:orna och en jogging tur i det kalla vädret sitter inte helt fel, eller hur? Det är otroligt roligt att jogga ute, speciellt när de varma svett dropparna som egentligen ska kyla ner kroppen verkligen gör det och nästan fryser fast på ryggen och hakan. Vår jogging tur på Torsdagar brukar inte häller vara så seriös ibland busringer vi på dörren och får göra lite allt möjligt! Men ett stort mellanmål är nästan det bästa!

Ha det nu bara bra.

/Saga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0