MITT SPORTLOV 2010

MITT SPORTLOV:
Jag vaknade tidigt varje morgon, gick och la mig sent. Miste en kompis och förbättrade relationen med två andra. Tog hand om en hund, sydde, stickade, spelade handboll, såg på bio och slappade hemma. Mycket i en vecka, mycket bra och lika mycket dåligt. Men det bästa med veckan var att jag fick min frihet tillbaka. Jag berättar inte hur men det känns som det. Jag tappade humöret och fick upp det igen, jag reagerade starkt och lugnt. Men när solens första strålar nuddade den gamla, våta snön som hade dragit sig över marken som tejp och aldrig ville flytta på sig kände jag hur glad jag var, att jag faktiskt hade ett liv ingen kunde eller behövde styra över. Jag har mycket jag kan berätta om. Svartsjuka, kompiskärlek - kompishat, upplevelser, minus- och plus grader. Jag ställde saker och ting till rätta och ting till fel. Jag löste problem och tog upp nya. Men de flesta är nu lösta.
SAGA ♥ ELLY ♥ JULIA.

HA DET BRA. Saga.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Så sööt hund! :)

2010-03-13 @ 10:49:15
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: Saga.

Ja, visst är hon fin.

2010-03-13 @ 19:04:34
URL: http://nogonting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0