Morgon pigg?

GOD MORGON.
Jag vaknade ungefär vid sex och pappa var redan uppe, jag hade tänkt att han skulle göra gröt till mig men jag får då själv ställa mig framför spisen, eller mikrovågsugnen. Jag ska spela handboll klockan nio som varenda Lördag, så det är nog dags att röra lite på mig igen, upp och hoppa och sedan, rätt som det är, så är jag hemma igen. Jag tänkte tyvärr inte sitta hemma hela dagen och blogga idag, jag ska nog ringa Elly och Julia och fråga om vi kan hitta på något.
Jag upptäckte att jag inte kommer in på min andra blogg det står såhär: "Din e-postadress måste verifieras. Ett meddelande är skickat till din e-post". Har du något tips vad jag kan göra. Denna e-postadress är falsk så jag kan inte logga in på den och ändra. vad ska jag göra?
---> Elly, Julia och jag. <---
---> Jag innan träning. <---
Ha det bara bra.
/Saga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0