Mys ute i våren!

HEJ.
Jag har just kommit hem från skolan och sitter ute med mammas jobbdator, bredvid mig sitter en stor tallrik med mjölk och flingor och omkring mig är det vår! Äntligen. Jag vet inte hur många gånger jag har tråkat ut er med våren men idag är det bara underbart! Snön är slaskig och jag behöver bara sitta med en vårjacka och mössa, utan att frysa! Helt otroligt för mig som bara har sett snö och snö i månader. Hela Sverige blev drabbad av dessa snö bombar, några delar av Europa och resten av världen med, något jag kallar KALLT. Jag väntar in min älskade bror och vi kanske ska äta lite mer mellanmål tillsammans.

Hoppas ni har det så bra!
/Saga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0