SÖMNTUTOR.

HEJ.
Som vanligt får jag gå upp, jag har detta problem, jag kan inte sova mer än 8 timmar. Nu ligger Julia och Elly i sängarna och drömmer. De är gömda under täcket, och fötterna sticker fram under. Vi hade det jätte trevligt igår. Vi läste böcker, pratade, var inne på datorn och såg en film, Gladiator. Runt tolv tiden somnade jag och Elly mitt i filmen och Julia var tvungen att gå upp och stänga ner filmen. En ganska tidig kväll men lika rolig för det. Jag har brutit kompisbandet med Elin. Jag vet inte vad som kommer att hända med henne, hon har inga andra kompisar än oss, men hon hittar nog några som tycker om henne, om inte så får hon ta det, hon kan inte behandla någon hur hon vill utan att mista en kompis.
Ha en bra morgon. Saga.

Kommentarer
Postat av: WHERE THE SUN GOES DOWN

Ha en bra dag :)!

2010-03-04 @ 08:43:02
URL: http://ampelos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0