Test! Är du lik mig?

HEJ.
Jag har fixat ett litet test om mig, är du verkligen lik men eller helt olik? Bara något jag gjorde, helt ointressant att ta reda på om "du är lik mig" i det avseendet, men det var iallfall kul att göra "testet", att ha kul, det är livets begåvning.
(Ta reda på det och kryssa i de här: "[]" med ett "x" så det blir så här: "[x]". Kommentera gärna vad du får!)
Utseende:
[] Har ett ovanligt namn, saga?
[] Längden är lång för åldern
[] Har svarta kläder i skolan nästan varjedag
[] Mörk Brunett
[] Bruna ögon
[] Har oftast jeans i skolan
Skolan:
[] Har igenom snitt rätt på alla prov.
[] Är singel
[] Älskar musik, vet inte varför?
[] Hatar NO
[] Gillar inte min svenska lärare som alltid säger 
e istället för ä. riktigt irriterande.
[] Hatar maten i skolan
[] Har högst tre vänner i skolan
[] Bryr sig inte
Kvällen:
[] Somnar en timme efter man har lagt sig.
[] Är oftast på träning.
[] Älskar att sova med ljus.
[] Att se på TV och spelar datorn, för mig, gör det lättare
att sova.
[] Dricker alltid vatten även om det finns mer förslag.
Morgonen:
[] Vaknar alltid tidigt.
[] Klär alltid på sig innan man äter frukost.
[] Har aldrig brotom till skolan, har istället två-tre timmar på mig.
[] Äter frukost som mest på hela dagen.
[] Sover med pyjamas byxor och tröja, inte nattlinne.
Mitt rum:
[] Blåa väggar.
[] Har två rum.
[] En egen dator
[] Överfullt skrivbord.
[] Oordning i garderoben.
[] Har rummet fyllt med tavlor.
Övrigt:
[] Skriver.
[] Lyssnar på Gnarls barkley.
[] Har varit i över 13 olika länder.
[] Prenumererar på "KP" och "Julia".
[] Ritar inte så ofta, bara ibland.
[] Ska börja på teater.
[] Är halv skånsk.
Hur många "rätt" fick du? Kommentera så får vi veta likheten!
/Saga.

Kommentarer
Postat av: Karin.

Jag var lik dig till ca 50 %. Jag hade ungefär hälften "rätt". :P

2010-03-28 @ 08:43:52
Postat av: Anonym :)

Jag hade 23 rätt. Är väl ganska lik iaf? :)



Utseende:

[x] Har ett ovanligt namn, saga?

[x] Längden är lång för åldern

[x] Har svarta kläder i skolan nästan varjedag

[x] Mörk Brunett

[] Bruna ögon

[x] Har oftast jeans i skolan

Skolan:

[x] Har igenom snitt rätt på alla prov.

[x] Är singel

[x] Älskar musik, vet inte varför?

[x] Hatar NO

[x] Gillar inte min svenska lärare som alltid säger

e istället för ä. riktigt irriterande.

[x] Hatar maten i skolan

[x] Har högst tre vänner i skolan

[x] Bryr sig inte

Kvällen:

[] Somnar en timme efter man har lagt sig.

[] Är oftast på träning.

[] Älskar att sova med ljus.

[x] Att se på TV och spelar datorn, för mig, gör det lättare

att sova.

[x] Dricker alltid vatten även om det finns mer förslag.



Morgonen:

[x] Vaknar alltid tidigt.

[x] Klär alltid på sig innan man äter frukost.

[] Har aldrig brotom till skolan, har istället två-tre timmar på mig.

[] Äter frukost som mest på hela dagen.

[x] Sover med pyjamas byxor och tröja, inte nattlinne.

Mitt rum:

[] Blåa väggar.

[] Har två rum.

[x] En egen dator

[x] Överfullt skrivbord.

[x] Oordning i garderoben.

[] Har rummet fyllt med tavlor.

Övrigt:

[x] Skriver.

[] Lyssnar på Gnarls barkley.

[] Har varit i över 13 olika länder.

[] Prenumererar på "KP" och "Julia".

[x] Ritar inte så ofta, bara ibland.

[] Ska börja på teater.

[] Är halv skånsk.

2010-03-28 @ 10:17:46
Postat av: anonym :P

asså sag det där var inte snällt du har ju mer än 3 vänner som försöker vara med dig fast du vill bara vara med elly och julia

2010-03-29 @ 19:14:37
Postat av: Anonym

asså sag det där var inte snällt du har ju mer än 3 vänner som försöker vara med dig fast du vill bara vara med elly och julia

2010-03-29 @ 19:14:51
Postat av: saga.

Va? Jag är med de jag vill.

Jag förstår inte riktigt vad du menar.

2010-03-29 @ 19:40:58
URL: http://nogonting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0