TIDIG.

HEJSAN.
tidig kväll och tidig morgon, logiskt. Jag kan inte sova mer än 8 timmar, dessutom vaknar jag tre fyra gånger per natt varje gång. Nu har jag gammal chips smak i munnen, något väldigt äckligt. Jag försöker få bort det med en bit marabou choklad, men det går inte så bra. Några andra tips?

Nu sitter jag mysigt med mammas stora, tunga morgonrock och rufsigt hår. Jag har på mig några hem stickade strumpor jag själv gjort. På grund av stickning, håller jag på med en lång halls-duk i många olika färger. Eller jag håller på med två, jag har alltid två eller mer uppgifter/intressen på samma gång, sedan avslutar jag de. Men oftast får de ligga i en låda och ruttna.

Tagen igår kväll utanför mitt hus.
Flickan med rosetten är jag. Pojken med den
blå jackan är min kompis.

Detta är min stickning.
Jag började med den igår kväll.
/Saga

Kommentarer
Postat av: Tilde

Pröva tuggummi. ;)

2010-03-01 @ 07:24:06
Postat av: Saga

Okej. (:

2010-03-01 @ 08:15:50
URL: http://nogonting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0