Vår mys med Lizzy.

Hej och välkommen åter till våren!
Exakt varannan dag har det varit varmt och exakt lika många dagar har det varit kallt. Jag har lyckas fått ihop det så men har "fru väder" verkligen fått ihop allt?
Jag gick hem, värmen spred sig snabbt fram mot eftermiddagen och jag tror att morgonen var minst fem grader kallare. När vi slutat vår "klassens timme" fick Julia, Elly och Molly stanna kvar fyrtio minuter eftersom de missat några internationella prov när de var i ÅRE. Jag fick då själv gå hem men helt själv var jag ju inte, Lizzy väntade på mig, min guldhamster, i sin bur och jag tog ut henne, bjöd henne på en våffla som var menad till mig men Lizzy slukade i sig allt och fick bomber till kinder! Stora som hus runt hennes söta lilla ansikte. Jag tog ut henne och hon undersökte nyfiket den hårda, snöiga marken. Hon blev utmattad efter några tjugo minuter och jag lade ner henne i buren, passade på att fota både henne och det härliga vår vädret.
Ha en fin Fredag med många kramar!
/Saga.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag tycker nog att båda är värdiga vinnare och mycket hänger på showdansen tror jag!



Kul att du besökte min blogg, hälsa gärna på igen, tävlingar, foto, Photoshopguider och utlottning av bloggdesign lite då och då!



Ha en toppenfredag :-D

2010-03-26 @ 18:12:41
URL: http://kandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0